onsdag den 17. september 2008

Noget tilfældigt bliver en tale om bøger xD'

halløjsa~
nu hvor jeg alligevel var her kunne jeg altså ikke lade være med at skrive xD''
men hvad jeg skal skrive ved jeg ikke jeg er blank OxO!!

Altså, jeg har læst en god bog som hedder Spøgelseslinjen! Det her er bare noget helt randomt/tilfældigt skudt ud i vejret! xD'' men Ja den bog/serie som hedder Spøgelseslinjen er oprindelig en gyser eller den står under gyser men det er altså en KRIMI!! : D Siger forfatteren selv!

FORDI(første bog):
1. Det handler om 3 børn som vinder en konkurrence om at løse en gåde
2. De bliver sendt på et slot hvor de får lov at prøve at løse en mordsag
3. Det er ikke et rigtigt mordsag det er bare noget film halløj
Andet om serien:
1. Der kommer en 4 person i de andre bøger
2. Der er lavet 5 bøger i serien indtil videre!
3. Den er skrevet af Dennis Jürgensen! Berømt dansk forfatter?

Jeg har ikke tænkt mig at poste billeder da jeg er for doven!! men den er virkelig virkelig virkelig god!! : D Den første bog i serien hedder: SAGEN OM DE JAPANSKE DRÆBERGARDINER og den er rød og står nok under gysere! ^^'' *host* fordi bibliotekket har placeret den FORKERT! *host*

Bøgernes titler:
1. Sagen om de japanske dræber gardiner
2. Sagen om det blodige vampyrtrick
3. Sagen om
ugledrengens afklippede klo
4. Sagen om det galopperende maleri
5. Sagen om den brændende klovn (har jeg ikke selv læst den endnu da bibliotekket ikke har fået den endnu!! Ò0Ó)

Hvis i vil vide mere om forfatteren og måske bøgerne kan i gå ind på forfatteren side/fanside? www.Dennis-klubben.dk : D

Tag jer ikke af mine 10000000000 stavefejl! XD jeg er ret hurtig på et tastatur og derfor risikere jeg tit at glemme noget eller sætte for meget på! : 3

//Lina~ Opdateres!

P.S sådan staves Detektiv! : D I ved hvad i skal bruge det til xD'''

1 kommentar:

Krimiklubben sagde ...

Hej Lina! Super at du har skrevet på bloggen... Vi ses - R